feyzanuur valla ben şuan askılı zıbın üstü tişört altına pijama giydirip asla üstünü örtmüyorum sabaha karşı kolları hafif soğuk olıyor ama sıcakta bunalmasından iyidir tüm bir kış da hiç örtmedim uyku tulumu aldım ama kullanmadım ev oda sıcak olduğu için bunaltıyordu bence nasıl alışırsa öyle gidiyor, şuan 13 aylık kız bebek