feyzanuur benim oğlan kar kış kıyamet demeden evde zıbın ile gezdi 😅 ayağına değdiği an ayaklarını havaya dikiyor 😂 bir de çok terleyen bir bebek, sanırım sıcak kanlı da, teninin üşüdüğünü bilmem. En son çare uyku tulumu aldım. İlk 1 hafta giyerken bile çıkarana kadar ağladı daralıyor herhalde 😂 Sonra alıştı çok şükür. Şimdi 9 aylık. Gündüz uykusunda çoraplarını çıkarmazdım, kendi kendine ayaklarını yatağa vurarak çıkarıyor 🤣 reise tişört giydirmek bile işkence maalesef hala 🥲