feyzanuur
Valla aynen al bendende o kadar benim 2. Bebeğim ilk oğlum 9 yaşında o böyle yangın değildi bu çok fena daha 7,5 aylık durmuyor asla örtülü aynen tekmeliyor çok ince bir tulum vardı onu giydiriyordum o da ayaklı o daha sıkıcı oluyordu artık kundak örtüyorum emzirdikcr örtüyorum ama aynı sorun devam ince giydiriyorum asla kalına gelmiyor havalar da ısındı biraz 🥰bu yeni model herseyi biliyor avunmak istemezse avutamıyoruz o derece herseyş şimdiden kendi istediği gibi belirliyor. İlk oğlumla alakası yok canı sağolsun🥰🥰