coldplayy merhaba, nisanda havalar ısınmaya başlayınca 1.0 tog olan tulumu terletmeye başlamıştı, 0.5 tog olan tulumunu giydirmeye başladım. Bir kaç gece kalkıp ensesini ve bacaklarını kontrol ettim uyku sıcaklığı çok normaldi. Bebeklerin malum vücut sıcaklığı yetişkin birine göre daha yüksek. Oda sıcaklığına göre 0.5 tog sizin bebeğinizi de rahatsız etmeyecektir bence. Yine de gözünüz kesmezse pijama takımı mutlaka pamuklu olsun içine de pamuklu uzun kollu zıbın giydirebilirsiniz. 🙏🏻