feyzanuur örtmeye gerek yok. Örtüler bebek küçükse yüzünü gözünü kapatıyor. Bebek ölüm sebebi. Aman diyin. Çok var bu şekilde ölen. İlk cocugumda tulum giydirdim. Gündüzleri kıyafetiyle uyudu. 3,5 yaşa kadar boyle gittik. Sonra örtmeye başladı. Merak etmeyin onlar bizim gibi değiller. Uyuduklarinda ekstra ısınıyor bedenleri. İkinci çocuğum 9 aylık. Ilık havalarda bir tulumu gözden çıkarıp kollarını kestim. Sıfır kol gibi. Uyuduktan sonra onu giydiriyorum ama çok nadiren. Genelde giydirip yatırıyorum. Rahat olun