feyzanuur deleted20517 ya vicdanımız rahatsız ya üşüyoruz onlar örtmeyince ahahshxn yazın zıbın şort yetiyo oh
deleted20517 feyzanuur benimde öyle ya bende üstümü açık bırakırım kızım atmadığı için eşimde diyor sen psikopatmisin 🤣
feyzanuur annekadin teşekkür ederim🙏🏻 yorumların genelinden anladığım kadarıyla en azından bu mevsimde tulum baya kurtarıcı olcak🩵
Noname987 feyzanuur örttürmeyi sevmiyor ama örtüyorum şuan ince bir pikeyle üstünü de incecik giydirmeme rağmen Aşırı aşırı terliyor halbuki o kadar sıcak değil ben yorganla yatıyorum hala. Ama su oluyor her uyandığında çocuk
feyzanuur Noname987 bebekler yukarda yazdığım gibi aslında üşümezmiş hep bizim vesvesemiz 🥲 ben çok küçükken tiroid problemi mi var diye şüpheleniyodum biraz terlese. şimdi tulum deniycem bakalım🌷
Noname987 feyzanuur sadece midesini örtüyorum terleyeceği bir durum yok aslında ama erkek çocuğu sıcağa gelemiyor, annem hava 30 derece de olsa mide örttürürdü bize ordan kalan bi alışkanlık 😂 Umarım işe yarar 🌸
goldengate feyzanuur yani ben neredeyse hic ortmedim oyuzden severmi sevmezmi bilmiyorum🫠 ortmek istiyorsan da once altindan gecirip kenarlarini bebeginin ustune ortersin
momas feyzanuur off oğlum da asla örtmez daha örttüğüm an tepiyor ve uyanıyor anlamadım ki üşümüyor herhalde😂
D_deniz feyzanuur doğalgaz yakıyorum hala gece. Çünkü ben yaz kış ortunurum yapcak bsy yok. Kızım asla ortturmuyor. Atlet çıtçıtlı ve pijama takımı giydiriyorum gece daha bı koruyor sanki
mervearsln @“feyzanuur”#p35705678yok benim kızım çok şükür battaniyesi olmadan uyumaz 9 aylık hata az uztu açık olsun üstüne çekiyor battaniyeye yatarken sarilyor resmen 🧿☺️♥️