feyzanuur
Örtmüyor, örttüğüm an uyanıyor. 2 uyku tulumu aldım. İkisinide kullanamadım. Evim genelde sıcak olduğu için 1 tog bile fazla geldi. Annelik içgüdülerime dayanarak ve o günün hava durumuna göre odanın sıcaklığını üşümeyeceği dereceye getiriyorum. Atlet ve uzun kol pijamayla yatıyor. Kış ayında hiç hasta olmadı ama bu mevsimde hastalandı 😮💨