Ya bu iyi bşy mi kötü bşy mi bilmiyorum ama oğlum saat 8 de yatıyo sabah 7 de uyanıyo gece tabi uyurken bi defa mama veriyorum uykusu bölünmeden tekrar içip yatıyo sabah 7 de mamasını içip yarım saat sonra tekrar yatıyo 2 saate sabah yatıyo gün içinde de bir 2 saat daha bazen 3 yatıyo çok çok fazla değil mi aslında2 aylıktan beri öyle zaten ama gündüz o kadar uyumazdi artık gündüz de uyumaya başladı hiç zorlamıyorum da kendisi başını dizime koyup uyumak istiyo