momas uyuyor işte bacım sen daha ne istiyorsun? Normal normal,sonrasında 2 uyku,1 uyku derken gündüz uyutmak hayal oluyor.
Oğlum 1 yaşında tek uykuya düştü,1 buçuk yaşında gündüz uykusunu da bırakmaya çalıştı.Sonra bazen uyudu(gece yarısına kadar ayakta duruyordu sonra) bazen uyumuyordu.2 yaştan sonra gündüz uyumadı.Şuan hasta olduğu için akşam üstü uyuyup kalıyor,gece dans dans dans 🙃