Burcinblgl momas gayet normal benim kızımda öyleydi 3 saat uyuduğu bile olurdu şimdi 10 buçuk aylık 2 kere yatıyor
CuteBadesMama momas 1 yaşına kadar gündüz 3-4 uykusu devam etti. 1 yaşından sonra 2ye indi. Şimdi tek uykusu var. Normaldir ama endişeniz varsa yinede doktorunuza danışın.
3kedili2bebekli momas dedi de şunu soracagim size çocuğunuz uyanıkken nasıl hareketli mı mutlu mu iyi mi iştahı nasıl
momas 3kedili2bebekli evet çok hareketli iştahlı derken yani yaptıklarımı yiyor ama öyle yemeklere atlamaz genelde mutlu bazen sebepsiz ağlıyor o da bebek yani ağlar😂
3kedili2bebekli momas e bebeğinizin yüksek ihtimal kan değerlerinde de problem yok dert etmeyin sadece enerjisi çok ☺️
metemom_ momas çıt sesini bekliyor az önce un kurabiyesinin sesine uyandı 🤧 düşün işte un kurabiyesini ısırırken ne kadar ses çıkabilir ki
momas metemom_ hzhhahah aynı bizimki de öyle o yüzden uyanana kadar yanındaki koltuktan kalkmıyorum bazen altıma yapacak oluyorum tuvalete gidiyorum bacağımın çtt sesinden uyanıyor😂