Kızlar oğlum 9. Aya girecek 2-3 güne. Hala 3 uyku yapıyor gündüz. Zorla değil kendi istiyor 2 saatte bir uykusu geliyor. Uzun da uyuyor 1 saat minimum. Öğlen 1.5 saat uyuyor. Kimisine bakıyorum 2 uykuya düşürmüş ama 2 uyku asla yapamaz gözlerini ovuşturuyor hemen hatta gözleri kapanıyor. Gece uykusunu etkilemiyor bu arada. Normal mi bu durum bu aylarda olanların düzeni nasıl yardımcı olur musunuz?(vitamin değerleri düşük olabilir mi aklıma o geldi)