canmanayvesuyu momas ayy maşallah de benimki 7.5 aylık mıydı 8 miydi neydi valla 2 uykuya düştü ayrıca ne 2 saati 3-4 saat hatta bazen 5 saat olmadan uyumuyor 🥹
pogacayanaginannesi momas benim kızım 6 aylık ve 2 uyku yapıyor asla 3 yapmaz , ne güzel işte bence gece uykusunu etkilemiyorsa bırak uyusun sende uyu benim yerime de uyu 🙃
momas pogacayanaginannesi yani gece tabi deliksiz uyumuyoruz ama emip dalıyor gene uyandı sayılmaz😂 her bebek kendi düzenini kendisi kuruyor herhalde😍
maygirl momas normal bibsorun yok 2 uykuda.ihtyac duyuyorsa ve gece uykusnu gec saate sarkitmiyorsa normal.
maygirl momas ama normal ya cok erken uyaniyir 2 uykuya ihtyac duyar 9 aylik kucuk yani zatrn gece uykusnda zorlanir saatleri aksarsa size snyal verir tek uyku icn gunduz 2muykudada zorlar uyumaz.bizmayin şuan❣️
Perii0 momas olabilir canım bende öyle bir post açmayı düşünüyodum sizin ki denk geldi inşallah bi sıkıntı yoktur ♥️
momas hhilaal o da öyle alıştırmış kendini🥹 bizde 7. Aya kadar 4 uyku yapıyorduk 2 aydır 3 uyku devam ediyoruz🤷🏼♀️💖
124_3 momas benimki de 6 aylik mesela gunduzlwri 1 sabah ogle 2 sata oluyo gece biraz uzun oluyo o da geciyo arada