-Cedric- vallahi hiç yazıp keyfinizi kaçırmayayım 😂 bazıları sever ama fazla özgürlükçü tavırları benim sinirimi bozuyor. Mesela dersiniz ki onu kapat bozulur, kapatmaz, aradan birkaç saat geçer der ki bunu kapatayım bozulur. Kendi fikriymişçesine 😅 tanıdığım birkaç yay da böyle olunca ben yay özelliği olarak bunu oturttum kafamda