kirmizibalikbeachte bebeklielif aa benimkininde burcu akrep yükseleni balık. Eşim akrep ben balık Burcuyum nasıl bişey olacak meraklar içerisindeyim 🥹
organikirmik -Cedric- vallahi hiç yazıp keyfinizi kaçırmayayım 😂 bazıları sever ama fazla özgürlükçü tavırları benim sinirimi bozuyor. Mesela dersiniz ki onu kapat bozulur, kapatmaz, aradan birkaç saat geçer der ki bunu kapatayım bozulur. Kendi fikriymişçesine 😅 tanıdığım birkaç yay da böyle olunca ben yay özelliği olarak bunu oturttum kafamda
ebru3457 organikirmik benim kısım balık kardeşimde balık ama aynılar mı bilmiyorum kız erkek olarak da değişiyor burçlarda ama umarım kardeşimin huylarına benzemez😀😀
aslm1453 organikirmik benim oğlum ikizler o kadar olmasın diye söylendim içimde tutucam dedim ama maalesef 18 Haziran gelmek istedi 😅😅
Zynp-61 Ben başak , eşim akrep , kızım akrep yükseleni de akrep , oğlum balık 🙂 Akrep burcu kuzenim var kızımın huyları aynı çok takıntılı 🤦♀️ Oğlum daha 2 aylık ama kuzeni ile aynı tarihte doğdu yeğenim de yaramaz çok 🤷♀️
serapozbkr Ben balık, eşim yengeç, kızım da boğa olacakken erken gelmeyi tercih edip koç oluverdi. Henüz 1 aylık, bu yüzden burcunu ne kadar yansıtıyor bilmiyorum 😂😂
16momm organikirmik oğlum oğlak bende oğlak çok inatçı sinirli rutinler dışına çıkmayısevmez agresifleşir 😆😆