Aselii 12:00-22:00 arasıydı. Paketli gıdalar tüketmiyordum. Gluteni az tüketiyordum, laktoz hiç tüketmiyordum. Baklagil de tüketmemeye çalışıyordum. Bağırsaklarımda sorun vardı, o nedenle böyle bir diyet uyguladım. Siz sadece şeker ve paketli / işlenmiş gıdalardan uzak dursanız bile büyük fark eder. Haftada 2 fitness yapıyordum. Yasaklı saatlerde bitki çayı ya da soda içiyordum.
Size tavsiyem önce kendi günlük beslenme düzeninizi bozmadan sadece saat sınırlamasına gitmeniz. Önce belli saatlerde (genellikle 8saat) beslenmeyi düzene oturtun, sonra daralmaya gidersiniz. Bu düzene oturtma sürecinde illa bir şeylerden kısacaksanız işlenmiş / paketli gıdaları tüketmeyi bırakın, ilk 1 ayda hemen sonuç alırsınız