Aselii aslında 8saat yiyip geri kalan saatler sadece içecek olması gibi düşünebilirsiniz. Ama ben şöyle yapıyorum. Saat 10da kahvaltı yapıyorum ama tıka basa patlatacak gibi doymuyorum mesela bol salata domates, peynir zeytin tam buğday ekmek şeklinde. Gündüz yoğurt bir meyve veya kuruyemiş atabilirim ağzıma çok değil ama …. Akşam 6da yemek ve bir daha bsy yemem. Akşam ekmek yememeye veya çok az yemeye dikkat ederim. Her yemek yerim. Buna hareket de eklenince her ay iki kilo gidiyor. Kendimde açlık hissettiğim günler kilo gittiğini fark ediyorum. Şunu da ekleyin evime sadece zeytinyağı girer kızartma yapmayız pirinç 🍚 belki ayda bir kez. Tek yemek yaparız ya da çorba+salata….. Tatlı yemeyiz. Şekeri kesemedim ama sadece çay