ZeydsMom hayırlı olsun ben de boğa beklerken ikizler oldu bir de yükseleni terazi muhteşem bir uyum 😆 ikizle çok hareketli çok zeki oluyorlar okulda da bir o kadar sessiz ve uyumlu 😊 şimdi 4 yaşında ilerde ne bekliyor bilmiyorum ama sağlıklı ve huzurlu olsunlar inşallah