ZeydsMom sağlıcaklar gelsin.kızimda 29 mayıs dogmuştu.ve beni bekar gublermden buyana bilen cok iyi blir ki ikizlerden nefret ederim ewlat olsa sewmem ne bunlar be derdim tek kınadgm sey ikizlerdi😆ikizler bi kızım oldu.aşiri pozitf guler yuzlu girdgimiz en kalabalk ortamlarda bile gercekten kızım siye demiyorum guzel bi enerjileri war aurasi var kndince cok dkkt cekiyor en uzagmzdaki insanlar bile geliyor yanimiza.cok knusnakn enerjik ve birazda isteklerne uyum saglanirsa uyumlular..23 aylik suan asiri guler yuzlu airi sewgi pıtircigi bicir asiri konuskan.fazla sosyaller ve bu sosyallesmek en buyuk gereksinimleri oldgnu dusnyorum.mahallemizdeki parkta 1 kez dahi selamlaşmadgmiz bicok insanın dkktni cekmis hep daha once soyle soyle olmustu gormustk sizi uzaktan izlemistik die anlatiyorlar hep.kendine smdiden bi hayran bi kitle olustrmus gttgmiz yerlerde😆ilk 3 4 ay uyku sewmezdi suan duzenli uykusu 4.ayindan buyana ogle uykusnida cok sewer.