LezizeNine deleted20517 ilk gebeliğin mi kuzum ilkse normal bu kadar geç olması benim 2.si 12 haftalıkta hissettim kelebek uçuyordu karnımda sanki 😂 can sağlığı ile gelsin dünyaya minik kuş içimden bi ses bebeğin kız diyor 😂
deleted20517 LezizeNine 2.bebisim kuzum,ilk kızımda ne zaman hissettim hatırlamıyorum ama bunda erkenmi gecmi anlayamadim 🤭çok teşekkür ederim bakalım cinsiyeti ne bende merak ediyorum 😍💝🤭
guzelanne564 deleted20517 erkek bebeklerde erken hissediliyor genelde ben de oğlumu 17nin sonu 18in başı gibi hissetmiştim 🤗
LezizeNine deleted20517 yaa kızın varmış demek Rabbim bide erkek nasip etsin bi kız bi erkek en güzeli benim de iki oğlum var annem geçen aramış diyo ki Arel büyümeden sakın çocuk yapma daha 1 yaşında diye🤣 dedim seneye karnı burnunda gelicem yine sen bakarsın kız olana kadar doğurcam dedim 🤣 Allahım herkese hayırlı evlat nasip etsin 🌸
deleted20517 LezizeNine amin bacım saol😍hahaha benim annemde kızımdan sonra yeter diyordu bu bebişim sürpriz oldu onlara ve hala alisamadilar 🤣sağlıklı hayırlı evlatlar olsunlar inşallah 🤭🥰
deleted20517 etkafa oyyy balımm hatırlıyorum seni inşallah sağlıcakla kucağına alırsın bu tatlı heyecanlarida yaşarsın inşallah 🤲🏻😍🤩
Blackcloud deleted20517 Kız bebek geç gösterir derler. Yinede belli olmaz. Allah bilir sağlıkla gelsin.
deleted20517 Blackcloud fırsatım olmadı canım öğrenmek için,depremden sonra memlekete geldim şansa annemin eli rahatsızlandı öyle uğraştık kızımı göz domtoruna götür getir derken daha kendim için gidemedim🤭
tospikannesi_ deleted20517 ilk gebeliğin olmasına rağmen kızımı 16. Haftada hissetmiştim doktorum zayıfısın hissedersin demişti ama öyle böyle değil yani. 2.gebeliklerde erken hissedilir denir neden olmasın ayyy çok güzel bir duygu değil mi özlemedim desem yalan olur🥹🫶
deleted20517 tospikannesi_ çok tatlı bı duygu ya,uzun zamndir unutmuştum o kıpırtıları tekrardan hissetmek ilk hamileligime götürdü resmen beni😍sanırım bütün kadınlar özlemiştir bu duyguyu ya,düşünüyormusun peki canım🙈🥰
tospikannesi_ deleted20517 yok düşünmüyorum 🤭 Yani gurbette kızıma tek başıma bakıyorum , kızım kardeş istiyorum diyip duruyor şimdiden ama ben onun en az 4-5 yaşa gelmesini istiyorum. Daha 2.5 yaşında 🥹
deleted20517 tospikannesi_ bende gurbetteyim canım,3 yaşını bekledik kızımın şükür Rabbimin izniyle oldu ya,dilediğin zaman hazır olduğun zaman rabbim hayırlısıyla nasip etsin 🥰😍