Selam kızlar,17+2 gebeyim ve az önce bebişim ilk belirgin haraketini hissettim erkenmi bilmiyorum ama sırt üstü uzanır haldeydim bebişimde gömbüşümün sağ tarafına doğru kaydı orda durdu hissettim yanii birde dokunabildim,ay anlatabildim mi bilmiyorum heyecanlandım da 🤭😁