deleted20517 tospikannesi_ bende gurbetteyim canım,3 yaşını bekledik kızımın şükür Rabbimin izniyle oldu ya,dilediğin zaman hazır olduğun zaman rabbim hayırlısıyla nasip etsin 🥰😍