Bezelyeannesi Çok yüksek değil ki. Benim açlık 103 çıktı hiç unutmam, doktor normal demişti.
Benimde şekerim yükseliyordu hatta 200 gördüğüm bile oldu, okadar korkuyordum ki. Şükür sorunsuz doğurdum. Sizde korkmayın, değerleriniz abartacak seviyede değil. Yediklerinize dikkat edin yeter
Pilav makarna ekmek çikolata cips meyveler tamamen kesin. Bulgurunda 3 yemek kaşığını geçmeyecek şekilde yiyebilirsiniz. Örnek verdiö sadece, daha çok şey var dikkat edilmesi gereken