Bezelyeannesi
Merhaba , öncelikle diyetle kontrol altına alınabiliyor.
Eğer harfiyen uyarsanız çıkmıyor şeker
Mesela bana ekmek olarak halk ekmeğin organik tam buğdayını önerdiler sadece 1 dilim
2 yediğim anda çıkıyordu..
Ölçümlerinize göre insülin kararı veriliyor.
Yemekten sonra yürüyüş yaptığınızda ciddi oranda düşüyor rakamlar
Ayrıca gebelik şekerinin pozitif yanlarını da söyliyim
Aşırı sağlıklı besleniyorsunuz🥹 tatlı yok paket gıda fast food yok.
Sebze et ağırlıklı yani
Ben önceleri sanıyordum ki yediklerimiz sadece bebek karnımızdayken gelişimini etkiliyor
Aslında tüm hayatını etkiliyormuş🥹 hatta bebeğinizin çocuklarının yani gelecekteki torunlarınızın bile
O yüzden bu açıdan bakıp biraz rahatla
Suyun fazla diyebilirler korkma 39.hafta oldu bebiş gelmemişti düşün🥹