Bezelyeannesi açlık şekerini doğru ölçebilmek için bir gün önce gece 10 dan sonra birşey yememek ve sabah kalkınca ölçmek gerekiyor,90 altı gelmesi istenir. Toklukta yemeğe oturup ilk lokmayı aldıktan sonra süre başlar ve 1 saat sonra ölçülür. Kaç çıkması isteniyordu şuan onu hatırlayamadım yanıltmayayım. 28. Hafta da şeker yükleme testi var onda kesinleşiyor zaten. Bana 2 defa yükleme yapıldı çünkü ilkte sonuçlar şüpheli geldi 2. Yükleme de kadın doğum doktorum gebelik şekeri var endokrine gitmen gerekiyor dedi ama dahiliye de ilgileniyor. İlk başta diyet verilip ölçümlere bakılıyor,hâla yükseklik var ise insüline başlanıyor. Benim diyete rağmen tokluk şekerim 140-160-170 seviyelerinde gelince insüline başladık. 2 farklı insülin kullanıyordum bir tanesi günde 1 defa akşam 10 da,diğeri günde 2 defaydı sanırım yemeklerden hemen önce. Doğuma yakın şekerim 200 lere dayandı yüksek dozlar da insülin vuruluyordum ama düşüş olmuyordu artık çok 38+2 de doktorum sezaryenle doğurttu. Çocuğumda da bende de bir problem olmadı,daha sonra belirli aralıklarla bir çok kez şekerime baktırdım ama bende kalıcı birşeyi olmadı şükür. Benim sürecim bu şekildeydi hatırladığım kadarıyla anlattım.