Xxxxxc canım ben 40ın çıkacağı hafta adet oldum ertesi hafta tekrar oldum ertesi hafta tekrar oldum sra ara haşa lekeleniyorum ve bende doğumdan önce pko vardı bu kadar sık hastalanmadım hiç çok korkmuştum ve doktora gittim emzirdiğimiz için hormonların alışma evresinden dolayı dediler muane testler filan oldum temiz çıktı ve başka doktora gittim oda öyle diyince vardır bi bildikleri diyorum artık sende git istersen için rahatlar