Eylul2018 Burcinh stres yapmayın dikkat edin bazı kadınlar hemen oluyor kardeşim 6 ay sonra oldu mesela
Minikkoalam Xxxxxc ben ilk 4. Ayıma birkaç gün kala oldum şu an 7 ay 13 günlük Hala 4. Aydan beri de olmadım düzensizlik oluyor illa ki
Yenianne7 Xxxxxc Sorun yok bazıları olur bazıları olmaz. Ben de kırkımdan sonra her ay düzenli bi şekilde oldum
tuval Xxxxxc yok yok korkmayın bende erken adet oldum. Yumurtalıklar sağlıklı imiş o yüzden erken oluyormuş öyle duydum
Ececavus Ben 3.ayımda oldum ne kadar erken o kadar ii (ama çevremdeki cok bilmişler ayyy niye okadar çabuk oldun emziren anne çabuk olmaz yok ben bi sene sonra oldum yok falan filan )
HasanCinar Xxxxxc ben kırkım çıkar çıkmaz adet oldum çok şükür olmaması daha kötü bence vücut olarak sağlık olarak ne güzel ki herşey yolunda demekki
Azratosunannesi Xxxxxc ben de Doğumdan iki ay sonra adet oldum sonra bir daha olmamıştım. 9 aya yaklaşıyoruz bugün oldum tekrar adet, emzirirken düzensizlik normalmiş 🤷🏻♀️
Eylul2018 Handeeeeee nesi mi güzel o zaman sürekli doğur adet olmazsın 🤣🤣🤣 vücudun olması gerekenin dışında olmasını istiyorsun bence kim tuhaf bi düşün istersen
Xxxxxc Ya çünkü hep adet olunca sütün tadı değişiyor vs diyolardı, böyle bi durum var mı peki bebeğin emmesine etki etmez demi
Misskokulum Xxxxxc biz de hiç değişim olmadı tatta farklılık olmaz sadece süt miktarında bazen azalma oluyor ben de o da olmadı kafaya takma
Nilmur00 Xxxxxc o zaman hikaye yok çocuk az emince adet olunur bilmem ne. Sadece emiyorsa olduysan sorun yok. Hani ben acaba mamaya başladın emmesi azaldı ondan mı oldu dedim de. Neyse ki öyle bir durum da yok bol bol emzir ben de 5 Aylık iken olmuştum 🙃
Xxxxxc Edmonton zaten 13 kg almıştım, doğumdan 15 gün sonra eski kiloma ulaşmıştım, şimdi bakalım ne kadar gidecek daha 😁
Handeeeeee Eylul2018 tamam olunması gerekiyor ama bu sevinilecek bişey değil yani. Hazır doğurmuşuz adet olmuyoruz bi sene rahat edelim? Berbat bişey bence adet olmak. Buna sevinilmesi hayatımda duyduğum en tuhaf şeylerden biri. Sen de adet olmaya çok meraklıysan 15 günde bir ol o zaman ne diyim 😂
Misskokulum Xxxxxc biyolojik hormonal farklılık gösterir adet durumu kimi 40 indan hemen sonra olur kimi emzirmeyi bıraktıktan sonra olur gayet normal 😊