Doğumdan sonra 40im cikti 41. Gun adet oldum. 6 aylik oglum. Cok sukur 6 aydir duzenli oluyorum. Olmasi cok iyi bence biriken kalan pis kan cikiyor ve bu rahim guzel toparlanmis anlamina geliyor. Ayrica sut gebelikten korumuyor. Ve sutun tadi adetken degismiyor veya azalma olmuyor. Yani bende olmadi..