MayaliHamur cLearQueen ahahha şöyle 😂 doktorum dediki aynı şekilde yoğurt mayalar gibi mayalıcan içine çarliston biberi dörde böl koy normal mayalanıyor yani biberlede yoğurt mayalanıyor.. diyet sürecinde işte yulaf sütüne felan yapıyordum ben nefsim körelsin diye 😂
gencbir_anne ahsennk benim bebeğimin de var bunlar dışında kırmızı et susam ve bademe de çıktı 13 aylık. Doktorumuz çoğunlukla 3 yaşına kadar geçiyor dedi. İnşallah geçer çok zor.
aleyna_poyrazz ahsennk geçmeyen pişik vardı ve biraz sütlü tatlı ve çeşitlerini üst üste yedim alnında kızarıklık oluştu öyle farketmiştim
MayaliHamur ahsennk bizim doktorumuz krem vermişti eczanede hazırlanılandan.. 5 gün boyunca günde bir kez kullan demişti yüzü geçmişti.. o tarz bir şey verdiler mi
gencbir_anne dunyaaa süt ve süt ürünleri kandan yapılan testte çıktı kabızlık, pişik, mukuslu kaka ve kakada kan yaptı. Diğerleri ise deri testinde çıktı onlarda yüzünde kızarma ve egzama yaptı.
arslan23 MayaliHamur nasıl yendiniz acaba benim de oğlum 40 günlük belirtileri var her şeyi kestim ama çok zor görünüyor bu süreç
MayaliHamur arslan23 tabiki… ben diyetisyen eşliğinde gittim süreç o şekilde kolaylaştı inanın biz kendimiz yapmaya çalışınca çok katı olabiliyor.. işin uzmanı işe ilerlemek hem dahakolay oluyor hem çabuk iyileşmemizi..
kubra666 MayaliHamur merhaba hangi diyetisyenle çalıştınız bende diyetisyen arayışı içindeyim bebeğin 4 aylıkken görüşmüştüm hiç memnun kalmamıştım şimdi 10 aylık tekrar bir diyetisyen arayışına girdim
gencbir_anne cLearQueen önce kalemle çizgiler atılıyor sonra damla damlatılıyor her çizgiye daha sonra jilet gibi virleyle nokta nokta deriye dokunuyor daha sonra yaklaşık 20 dakikaydı yanlış hatırlamıyorsam kolu kıpırdatmadan beklemek gerekiyor sonra sonuç veriyorlar
1oglanannesi__ ahsennk benim oğlumda da süt ve süt ürünlerine alerjisi cıktı bizdeki belirtileri Gaz huzursuzluk kaka testinde de kan cıktı ama yuzunde dokuntu kızarıklık hiç yok acaba alerji değil midir emin olamadım bir turlu
1oglanannesi__ 1oglanannesi__ birde doktorum dökuntusu yok diyet yapmana da gerek yok dedi ben buna rağmen hafta diyet yaptım değişen birsey olmadı