Öncelikle çok geçmiş olsun… eğer imkanınız var ise bir alerji diyetisyeni ile ilerlemenizi şiddetle tavsiye ederim çünkü süreç öyle çok daha kolay oluyor sizin açınızdan.. yoksada bir gastroenteroloji ye görünün.. bende 40 lıyken öğrendim çok araştıran bir insanım zaten hamileyken her şeyi okuyup araştırıyordum.. bizimde süt ürünlerine vardı 5ay diyet yaptım ve biz alerjiyi yendik… yeterki pes etmeyin ve umudunuzu kaybetmeyin