1oglanannesi__ 1oglanannesi__ birde doktorum dökuntusu yok diyet yapmana da gerek yok dedi ben buna rağmen hafta diyet yaptım değişen birsey olmadı
kubra666 MayaliHamur merhaba hangi diyetisyenle çalıştınız bende diyetisyen arayışı içindeyim bebeğin 4 aylıkken görüşmüştüm hiç memnun kalmamıştım şimdi 10 aylık tekrar bir diyetisyen arayışına girdim
MayaliHamur kubra666 merhabalar.. benim gittiğim diyetisyen evime yakın olan bir hastanedeki diyetisyendi.. ama olmasa instadaki alerjidiyetisyeni Ecem Tuğba Özkan ile ilerlemek isterdim çok iyi bir doktor