prensimm18 Alyaberen_ ay biz de öyle 9.5 aylık emeklemek sürüklenmek bir yana dönmüyor bile ben döndürmeye çalışıyorum o direniyo🤣🤣
Alyaberen_ prensimm18 artık ben zorlamiyorum canı ne zaman isterse o zaman sürünsün yürüsün 😀sizinkide sanırım yengeç burcu benim kızım GB
NmalkoC nefsann yok canım ben 1 yaşına kadar çektim 6 aydan sonra ek gıda ile birlikte tekrar başladı 5 aylıkken rahatladı derken diyette yaptım doktor listesi ile emzirdiğim için yinede 1 yıl uğraştım malesef
nilaykara mamalika 3.5 aylıktan beri Maşallah emekliyor 5 ay 6 günlük artık ellerini vura vura peşimden geliyor
gurbetteanne10 mamalika 6 aylıkken emekledi çok seviyorum emekleyen bebek ayrı bir tatlı oluyor inşallah sizinde sağlıkla tez zamanda emekler🌸
melenbeg 9ay 12 günlük hala emeklemedi oturarak bacaklarıyla döne döne ilerliyor biryerlere ulaşıyor bazende ellerinin üstüne çıkıyor emekler gibi ama ayağını kurtaramıyor merakla bekliyorum 🥱🥱
almira35 mamalika 3 ay bir haftalık. Sürünerek ileriye doğru gidiyor 30 cm falan.sagina doğru da dönüyor
elif0806 11 aylık oğlum ne sürünüyo ne emekliyo 😂😂 ya poposunum üstünde döne döne hareket ediyo ya da elimizden tutup yürüyo 😂😂
namimemem mamalika ahahah bizde de durumlar aynı Senın gibi 😅ama bugün emekledi çok şükür 8ayını tam doldurdu emekledi demekki 8. Ayda emekliyorlar bebekler 😜
meryemefnan [silindi] valla maşallah benm kızım 11 aylık ken emekleri tam olarak. Ondan önce de bacağını bükerek gidiyodu popo üstü