miray_8 @Alyaberen_ benimde ikiz kızlarm var 10 ayına geçiyorlar ama emeklemiyorlar sadece yüzü yüste duruyorlar oyuncaklara ulasıyorlar bitti ama emekleme yok
minikmisimben mamalika 7 aylıktı emekledi 9 aylıktı koltuktan tutunup kalkmaya başladı 11. Ayına girdik yürüyor 🥲 ilk kızım geç yürümüştü ya nasıl olur böyle 10 aylık bebekler nasıl yürür ki ne tatlı olurlar keşke tatsak o duyguyu demiştim hamileyken
elifdiyorkii Alyaberen_ benimki de 10 aylık oldu bugün emekleme yok nadiren sürünüyor ama işine gelmiyor işine gelen dönmek heryere dönerek gidiyor 🤣