Bsraglsn senbibaksana1 ay çok güldüm kusura bakmayın 😂😂😂 benim oğlumda baya süründü bende ona öyle diyodum aklıma o geldi 😂 baya süründü 13 aylık felandı hiç emeklemeden direk ayaklandı bizimkide şimdi 2 buçuk yaşında
kuzuanasi 11 ay 4 günlükken emeklemeye başladı😂 asla emeklemesini beklemiyodum. Bebeklerin yürümesi için cuma günü yapılan bi olay var ya çokta inanmayarak yaptım ama ben onu ters söylemişim emeklemeye başladı😂😂
[silindi] sinemmm90 Tummy time çok fazla yaptık. Ama, kendisi çok çabaladı dönmek için ve emeklemek için.
NmalkoC nefsann yok canım ben 1 yaşına kadar çektim 6 aydan sonra ek gıda ile birlikte tekrar başladı 5 aylıkken rahatladı derken diyette yaptım doktor listesi ile emzirdiğim için yinede 1 yıl uğraştım malesef
Bernas mamalika kızım 6 aylıkken emekledi şuanda 10 ay 19 günlük hala emekliyor 😅ne zaman yürür diye bekliyorummm 😁
pimpiriklianne43 hndathn yaaa benim 5.5 karnının ustundeyken kollarıyla göğsünü bile kaldırmıyor ve karin üstü durmaktan nefret ediyor
Rabiiul mamalika 8 ay 24 günlükken emekledi bayram öncesinde küçük gküçük gidiyordu ve geri geri emeklemesi vardı 😆
nrmnnn mamalika ay benimkide bikaç güne 7 aylık olcak ama sürünme falan hak getirsin galiba tembel😂ama dönmesi falan normaldi 4 aylıkken falan dönüyodu🤷♀️