nura97 gamseliii benimki de 2 aylik, gece uykusunda ikiniyor, ve hatta bur kac gundur gurultulu kaka bile yapiyor uykuda. 4 ayda gaz biter diyorlar , onda da atak varmis o daha betermis. Sanki sanal bir oyundayiz level yukseldikce zorlasiyor 😂
gamseliii nura97 evet bizde de gürültülü kaka ve gürültülü gaz var çok komik oluyorlar😂 aynen sıçrama haftaları da anneleri çok yoruyor benim anladığım bir yaşa kadar öyle ya da böyle zor🥹🥹
starwomen gamseliii Bu şekilde gerçekten çok iyi oluyor. Hafta sonu bazen söylemiyorum ama yine de seviyorum bu düzeni. Sizinde zamanla düzene girer inşallah
nura97 gamseliii evet ya bu gurultu kaka da yeni moda oldu galiba 😂 parkta buyuk bebek annelerini sorularimla bezdiriyorum hergun , her yas grubundaki anneler hep şikayet ediyo, nazardan mi korkup oyle diyolar yoksa harbi bu boyle mi devam ediyor anlamiyorum 😂
cLearQueen gamseliii tek seferde degil. Anam burdayken ev isi yapmadigim cocugu ona pasladigim gunler 8 9 saat uyudugum olmustur 😄 7 aylık
gamseliii nura97 hahahaha ama en azından burda kimse kimseyi tanımadığı için çok rahat neyse onu söylüyorlar diye düşünüyorum😂 buraya güveniyorum🤪
gamseliii cLearQueen benim annemin durumu musait değil maalesef esimle tekiz ben de gece ona paslıyorum genelde 5saat falan uyuyabiliyorum🥹 ama esim olmadigi gunler toplam 2saat😂
kocamer @“gamseliii” Önce gaz dönemi sonra gece bedlenmedi bitşnce daha kalitelş uyuyorlar inşallah sizin de öyle olur 🙏
gamseliii kocamer vallahi gece 1-2kere kalkmaya razıyım ama benim oğlum sürekli akındığı için hiç uyutmuyor bir de ben sese biraz takıntılıyım🥲🥲
dlrdilara gamseliii ben bebeğimdeki o gece olan mıkırdanmaları Relactaz damla sayesinde aşmıştım bilginiz olsun ☺️
SoftMom leylaaksuu yaa aynisini yasadim ayakta uyumustum resmen😀 bir keresinde de gece biri geldi cocugu istedi bende tam veriyodum ki baktim kimse yok 😅😅
leylaaksuu SoftMom ahahah bizim uykusuzluktan gördüğümüz hayaller bende yedirip beşiğe koymama rağmen uyanınca yatağın içinde arıyorum bazen 😂
SoftMom gamseliii gececek tabiki bu gunler ilerde zorlukarini degil guzel anilari hatirlicaz zaten oyle olmasa ikinciyi ucuncuyu dogurmayiz dimi😅 buyuduklerinde bugunlerini ozlicez hatta.. bir ay uykusuz kalsak da bir gun uyuyunca geciyor o yuzden bu zamanlarin keyfini cikaralim bence 🩷