okk evet gercekten psikolojik olarak sürekli uyumam lazım sütüm azalıyo ya da bebeğime iyi bakamıyorum diye diye zaten strese giriyorum. Ya atak ve diş dönemlerinde en azından sebebini bildiğim için kendimi hazırlarım ama şuanda el kadar bebekten deliksiz uyumasını bekliyorum bendeki de akıl işte😂