gamseliii Merhaba 2 aylık oğlum var geceleri gazdan sürekli ıkınma halinde uyansa bile. Akşam 10da yatınca 12ye kadar normal uyuyor sonra hep mıkır mıkır sabaha kadar. Ve ben de asla uyuyamıyorum toplam 2saat falan uyuyorum. Genelde eşimle nöbetleşe bakıyoruz çübkü uykusuzluğa tahammül edemiyorum. Bir benim bebeğim mi böyle sizler kaç saat uyuyorsunuz kendimi çok bencil hissediyorum uyumam lazım diye düşündükçe:(
sebur gamseliii sabret annesi hepsi geçiyor bizde ilk zamanlar oyleydik. Kızım şuan 5 bucuk aylık uyku saatlerimiz düzene girdi baya uzun uzun uyuyor. Rekor saatimiz 8 .. bende yanında uyumusum bi güzel 🫠🧿😄 çok şükür bol bol uyuyoruz geceleyin kızımla artık geceleri pek kalkmıyor. Evet benim kız biraz geç yatıyor maalesef çok nadir 9 da. Çoğu zaman 10 11. Sabaha karşı 7 de kalkıyor emiyor tekrar uyuyor. Bide devamlı olumsuz düşünmeyin maf edersiniz kendinizi. Geçecek hepsi
Akkuzum gamseliii oğlum 2 yaşını doldurdu emzirmeyi sonlandırdık rahat ettim. Yoksa çok zor bir bebeklik ve memekolik durumu yaşadık sersem gibiydim uykusuzluktan
tubasd gamseliii bebeğiniz hayırlı olsun inşaallah öncelikle Bu aylarda çok normal zamanla düzen girecektir inşaallah kendinize yüklenmeyin🌸
Mommyhann gamseliii 6 ayına kaadar günde en en fazla 4 saat uyuyordum oda yarım yamalak bazı günler 2 saat uyurdum cok ağlayan bir bebekti gece sabaha kadar dururdu sabaha karşı uyuyakalırdık vs çok zor geçti sonrasına uyku saatleri yavaş yavaş düzeldi tabi şuan 3.5 yaşında 2 yaşından sonra düzenli şekilde uyumaya başlamıştık
gamseliii sebur süpermiş gerçekten maşallah nazar değmesin🩵 sizin de peki ilk aylarınız böyle miydi🥲 çocuğum uykuyu sevmiyor mu yoksa diye düşünüyorum sürekli😂 ama çok gazı var yoksa ondan mı diyorum
stillwasser sebur 5 aylık bebek için gece uykusuna geciş 10 11 cok geç buyume hormonları o saate salgılanır ve o saatlerde coktan uykuda olmalı
gamseliii Akkuzum yani o kadar korkuyorum ki uzun süre uyuyamıcam üstüste diye.. günde 2-3 saat uyumakla 1 yıl geçer mi ki ya🥲
gamseliii tubasd valla diğer iki aylık bebekleri olan arkadaşlarım gece 6saat kesintisiz uyuyor falan diyorlar diyorum nasıl ya😂 mesela 9da daldı şuan mık mık etmeye başladı bile
Akkuzum gamseliii inşallah sizinki ilerleyen zamanda düzene girer ben ne yapsam olmadı emzirmeyi sonlandırana kadar sürdü
efnan-bebe34 gamseliii bende öyle diyordum bu hep böyle gidecek asla artık eskisi gibi olmayacak diye ama dört aylık çok şükür düzelmeye başladı gibi gaz sancıları azaldı
CheriBlossom gamseliii dvit ne zaman veriyorsunuz birde gaz damlasi kullaniyor musunuz gazi icin dvit eger aksam ustu falan veriyorsaniz o da uykusuzluk yapiyor enerji veriyor gibi dusunun gaz damlasi kullaniyorsaniz onuda gece uykusuna yatirmadan 1-2 saat oncesinde ve her gun ayni saate verin ki gece rahat uyusun gunduz bir sekilde gecer ama gece biraz daha rahat uyursa sizde biraz daha uyuyabilirsiniz 🌸
gamseliii CheriBlossom D vitaminini sabah on emzirirmesinden sonra veriyorum gündüz uykularına geçişte sıkıntı yok yani en fazla 30 dakika 40 dakika uyuyor yine de ama akşam başlıyor çocuğun gazi🥲
ciomomss 2 ayın sonunda güzel bir gece uyku rutini oluşturduktan sonra alışa alışa gece uykuları 6-7-8 saatlere doğru yükseldi şuan 9.30da uyuyor 7de uyanıyor geçiyor merak etmeyin ama sabır kendinizi kötü hissedecek bir durum yok 🥹 sonuçta bebeğinize bakabilmeniz için sizin de dinamik olmanız gerekiyor gibi düşünün siz geceye geçişte neler yapıyorusnuz mesela
gamseliii ciomomss bizim rutinimiz akşam 7-8 arası banyo 8:30 dokuzda emzirme yapıyorum genelde dokuzda uykuya gitmiş oluyor. Dokuzda uyuduysa 12’ye Kadar deliksiz 10da uyuduysa bire kadar ya da ikiye kadar deliksiz uyuyor. Sonra çocuğa ne oluyorsa sabaha kadar bir sürekli uyanma halinde ve ıkınma halinde😔
sebur stillwasser bilemiyorum gelişimi çok iyi🧿 doktorumuz,da öyle dedi. Malesef uykularını geri çekemedim.
leylaaksuu gamseliii benim bebişte öyleydi sürekli ıkınırdı artık uykusuzluktan başım dönerdi yürürken sendelerdim bi gece yatağın içinde oturuyodum Allahtan böyle olmasından korktuğum için dikkat ediyordum kucağımdayken uyuyakalmışım dizlerimin üstüne düşünce uyandım çok zor ama 3. aydan itibaren 4 saat uyumaya başladı şimdi 5 aylık olucak 8 saate kadar uyuyor sabredin biraz daha Allah yardımcınız olsun
gamseliii leylaaksuu Çok teşekkür ederim gerçekten bölük pörçük uyumaktan artık nevrim döndü🥲 Üçüncü ayı sabırsızlıkla bekliyorum gazları en azından azalsın diye inşallah en azından 5 saat uyur da ben de toparlarım😔
SoftMom leylaaksuu yaa aynisini yasadim ayakta uyumustum resmen😀 bir keresinde de gece biri geldi cocugu istedi bende tam veriyodum ki baktim kimse yok 😅😅
CheriBlossom gamseliii cok gazli bir bebekse doktorunuzdan gaz damlasi isteyebilirsiniz biraz daha rahatlatir gunde bikac kez de masaj yapabilirsinizoda iyi gelir
tospikannesi_ gamseliii kızım 2,5 yaş 10.30 ta uyuyor büyümüşte küçülmüş hanımefendi. Sabah 9 -9.30 kalkıyor bende 00.00 de yatıyorum yani 8- 9 saat uyuyorum . Şuan böyle olması normal ben 1 i,5 yaşına kadar uyku nedir bilmedim 10 dk da bir meme için uyanıyordu