gamseliii gececek tabiki bu gunler ilerde zorlukarini degil guzel anilari hatirlicaz zaten oyle olmasa ikinciyi ucuncuyu dogurmayiz dimi😅 buyuduklerinde bugunlerini ozlicez hatta.. bir ay uykusuz kalsak da bir gun uyuyunca geciyor o yuzden bu zamanlarin keyfini cikaralim bence 🩷