Akze18 çok teşekkür ederimmm 💖💖
igneyi ağrıyan dişin etine mi vuruyor kan alma iğnesi gibi mi ? Öyle aşırı bir acı yapmaz dimi
sonrasında uyusuk olacakmış zateb gozumu kapatırım bitene kadar ya napayim ayy 4,5 bin tl verecez yarın. Devlet hastanesi yapmadı heo oyaladi erteledi tarih verdi en son bu hafta diyor ki il hastanesine git araştırma orası ( ben ilçede oturuyorum) kökünde sıkıntı var falan fistan epey de korkuttu.
Çıkar çıkmaz dedik bi özele gidelim bakalım o da aynı şeyi mi söylüyor, kadın muayene etti koku biraz eğri o da kök dişlerinde olabilen bir durum dedi, yaparım dedi öyle anlaştık işte..
bide uzun da sürüyormuş bir saat , o kadar saat boyunca agzimi nasıl açık tutucam hep