Kizlar dişçiden korkan varmi ya ben çok kötüyüm senelerdir agrım yoktu bir iki gündür azı dişimde agrı başladı valla diş dedimi korku basıyo beni daha önce iki kere diş cekimi yaptrdm birinde doktor uyusuklugu gecerjen cekti herseyi duydum resmen digeride igne cok feci acıtmştı şuan fobim o igne sonra duymuyosun bisey zaten ya valla okadar dogum yaptm operasyonlar gecirdim ama şu diş korkusunun üstüne yok resmen