balbebekannesi913_ ben her yıl diş taşı temizliğine gidiyorum ilk kez bi çürüğüm olmuştu onun için bende korktum fakat uyuştuktan sonra inanın hiçbir acı hissetmiyorsunuz dolgu yapıldı dişime sonrasında biağrı oldu ağrı kesici içtim birdaha hiç ağrı sızı olmadı bu arada evde ağrı çekmektense emin olun işlem yaptırmak daha acısız