LezizeNine yuvarlak oluyor canım elde çok açamıyorum ama fincan ile acıyorum içine strec serip hem ince oluyor hemde pratik
Bizde kayinvalidem de annem de yapar onlarda yerdim genelde eşim annesinden isteyince kayinvalidem nazlanmis bende dur ben sana yaparım dedim denedim şansıma oldu sonra hep kendim yapmaya başladım eşim aldı annesine götürdü hatta bak karım yaptı diye şimdi başladı ben buzluğa koyunca dağılıyor seninle benim buzluğa da yaparız diye he dedim geçtim hayatta yapmam 2 küçük çocukla ne isim var 🤣