twobabymom_ süpersin 😂 iyi yapmışsın vallahi ben de 1 kilo kıymayı harç yapıp oturuyorum uğraşıyorum baya zamanımı alıyor bereketli de oluyor misafirlere de yapıyorum yemek yoksa çıkarıp kızartıyorum eşimin ailesi hiç yapmaz böyle şeyler ben yapınca kızıyordu kıymayı ziyan ediyorsun sulu köfte yap diyodu şimdi içli köfteyi bizden çok o yiyor 🤣🤣🤣 ama sen şeklini normal içli köfte gibi mi yapıyorsun benim yaptığım biraz muskaya benziyor anca buna vakit bulabiliyorum 🤣