LezizeNine ben irmik koymuyorum canım
Ölçü yok bende ama onu söyleyim aşkım göz kararı yaparım genelde o da 1 leğen hamur olur 🤣🤣 bende ince bulguru ıslatıyorum kuşum islandiktan sonra eğer hamurum çoksa 2 az ise 1 yumurta kırıyorum toz biber tuz hafif salça koyuyorum ununu ekliyorum kıvama göre ılık su ile yoguruyorum kuşum
İlk içli köfte yaptığımda yumurta koymayı unutmuşum Allahtan felah köfte filan çok yaptığımdan hamura elim yatkindi da dagilmadi annem şaşırmıştı kendi kendine yemek yapmayı öğrendi ama benden iyi yapiyor diye ben birçok yemeği kendi kendime deneyerek yaptım kuşum annemden öğrenmedim ya güvenmez di🤣 ya da çalışırdım veya da annem evde yokken yapardım bir ara annem güne gitti bende canım istedi diye kuru patlıcan doldurmuştum eve geldi ki yemek hazır kızsam mi sevinsem mi diyordu ama çok istedim istedim aşkım ya erindi ya da bir yerlerde oldu hep en son kendim yapmıştım 🤣