[silindi] o tamamen şans ya kizimda 5.5-6 aylıkken diyetisyen le diyet yaptım 18 kg verdim 34 ay emzirdim oğlum da ise gerçekten sikintilarim vardi babam kanser oldu vefat etti ben depresyondaydım hala da şu anda antidepressant kullanıyorum duygusal yemek yeme bozukluğum var kilolarımı veremedim 19 ay iyi kötü emzirdim ama sütüm hep azdi o kadar yemek yememe rağmen sütüm artmadı en son 20.ayda kesildi yani yemekle alakası yok kizimda 20 aylıkken sütüm tasiyordu