[silindi] Günaaydınn🪻🪻 Güne, sade Türk kahvesi ve kiraz sapı çayı ile başladım. Kiraz sapı çayı sabah aç karnına içildiğin de çok güzel etki yaratıyor. Ödem atmada birebir.
[silindi] [silindi] günaydınn afiyet olsun 😚kahvaltı fotoğrafı atan varsa bakayım ben de öyle yapayım dedim ama kimse atmamış 🤷🏻♀️
Aaayyssee [silindi] kahvaltıdan önce dört bardak su içip bi saat ara verip 12 buçukta kahvaltı yaptım yulaf tost ve kahvaltılıkla 🌸
NatashaRomanoff [silindi] bana lazım olan sporda birde kola girdi hayatıma. Şekerin vücuduma yapıştığını hissediyorum resmen o yüzden diyette gerekiyor
[silindi] NatashaRomanoff şeker inanılmaz bir şey 2 gün tüketince direkt bağımlılık yapıyor. Yemeğin arkasına gelen bi tatlı bir şey yesem hissi yapışıp kalıyor. Bikaç gün böyle olunca sonra ben şey oluyorum ne münasebet sen kimsin bende böyle bi etki yaratabilirsin yemiyorum hadi bakalım 😂😂
NatashaRomanoff [silindi] 😅 ben onu diyemiyorum ve hamur işi falanda sevmem kekti pastaydı hiç aram yok sıkıldıkça içtiğim kola mahvediyor beni vücudu öyle yoruyor ki Allah düşmanımı alıştırmasın ❤️
NatashaRomanoff [silindi] ne güzel valla bende ama bırakıcam cidden şu yaz geçsin ağır tempoysa ağır tempo kendimi toplamam lazım en azından çocuğum için ona yetişmek için enerjik olmam lazım 🙂↔️
denizalismom [silindi] 76 kiloyla başladım diyete . Tabi arada kaçamaklar oldu . Şubat gibi başlamıştım. 76 kiloyla. Güncel kilom 67.450 son gaz devam 💪
jesseanddaphne [silindi] aa benim postum gelmiş 🥲 bayilirim canım kendime tabak hazırlamaya 😆 bugünün emziren anne kahvaltı tabağı 🙂↔️ ince bir dilim tam buğday ekmeği ekledim 💞
NatashaRomanoff [silindi] yaaa 😂😂 inşallah eylülde en geç ekimde ama bu postu takipteyim buradan yazıcam her gün tabağımı da paylaşırım buraya atılanları inceleyip kendime tabak hazırlarım 😁
Dilaraoguzhan [silindi] Çok güzel bir post olmuş Bende 3-4 aydır diyetteyim ve cok güzel verdim kendime hesap açtım fit tarifler koyuyorum
Dilaraoguzhan [silindi] Burada paylaşırım ama her iki yerden paylaşmak aşırı zor olur oraya zor yetişiyorum bugun harika bir sey yaptım Ispanaklı pizza hemde kalorisi cok düşük