Ben 2 ay oldu diyete başlayalı erkenciyim 😎 78 den 69 a güştüm hedefim 64-65 ama vermiyorum tıkandı sanki çok çok az gram gram vermeye başladım bu kilo bile beni acayip motive etti kızlar hamilelikten sonra göbeği eritmek zor mu hala göbeğim var fazlalık sadece göbeğimde şuan karın egzersizi yapmam lazım ama yapamıyorum işte🤣