[silindi] Yeşil çay- form (kakao, fındık ve tarçınlı) Bugün regl oldum. Formun bu bisküvisi tatlı isteğini kesiyor. Bilginize 💃🏼💃🏼
ftmylm Feyzosumunannesi aslında benim yüzümde elli beşin altına düşünce çöküyor sanki ama fizikten giydiğimi daha çok yakıştırıyorum kendime bakalım sağlıcakla veririz inşallah aslında sabır sonuçta bir anda almadık ki bir anda verelim ah istikrar göstersem güvenim yerine gelecek de
[silindi] TulayGeriDon Diyete gerek yok. Ayı gibi şişerken yediklerim; kola, cipsli fıstık, her türlü tatlı 😂😂😂
luna93 TulayGeriDon nasio oluyor bu anlamis degilim… tabiki oluyor iste… metabolizma…. Ama hayatim boyunca kilo vermeye calistim 😢
TulayGeriDon [silindi] sorun çıkarmasın diye su içerken Adenden izin alan ben🤦🏼♀️🤷🏼♀️neyse 1 yaştan sonra düzeliyormuş düzelmesini bekliyorum kızımın 😄😄bekle beni 55-60 kiloo
[silindi] TulayGeriDon Ne konuda düzeliyormuş. Yeni güncellemeler ekleniyor şekerim. Dost acı söyler 😂😂
TulayGeriDon [silindi] ay imdat ama ya. Vallahi 3 gündür anamdan emdiğim süt burnumdan geliyor. Ne zaman rahatlar bilmiyorum ama kafamı duvarlara vurmam yakındır
TulayGeriDon luna93 çikolata çok yerim. Cips çok severim. Hatta bebeğim kolikti sürekli makarna yedik. Sanırım stres de yüklü olunca yeme bozukluğu başladı. Artık istesem de birsey yiyemiyorum. Midem almıyor. Ama artık çevre baskısı vs rahatsız oluyorum kilomdan
luna93 TulayGeriDon ah ah bense ne cikolata ne cips tadini bile unuttum Markete gidiyorum reyonda gozume carpinca hemen gozumu kaciriyorum… Bazen pastanenin önünde vitrin camlarinda tatlilari goruyorum… bazen hizlica geciyorum, bazen hepsini sanat eseri gibi izliyorum… 😢
TulayGeriDon luna93 işte bi müddet sonra bende öyle oluyorum. Kafamı çeviriyorum. Ama içim almadığından çeviriyorum