[silindi] ay çok iyi olur kuzum inşallah sen de istediğin kiloya gelirsin 🥰😍 ben sabah 2 haşlama yumurtayı dereotu ve salatalıkla doğrayıp salata gibi yedim limon da sıktım ama çekemedim😂 öğlen yemeği yok onun yerine elma kromlu çay ve kayısı yedim birkaç tane ara öğün yerine demin de misafir vardı hazır kek yedim o yüzden akşam yemeği yemek istemiyorum 17:00yi geçince yemeyi kestim aralıklı oruç yapıcam sadece su ve bitki çayı içmeyi düşünüyorum. Bu post sabitlensin hep burda paylaşalım öğünleri 🩷