[silindi] Aaayyssee Benimde hedefim bayram aslında. Bir kaç kilom gitse iyi olacak. Kot ya da Palazzo pantolon giyemiyorum. O kadar şiştim🥹 burada herkes birbirini motive etsin lütfenn 🪻🪻 her öğün atmaya çalışalım
twobabymom_ [silindi] kendimce sütü etkilemeden bir şeyler yapmayı bende düşünüyorum zaten 2 küçük çocukla daha kahvaltı da yapamadım ama dogumdan bu yana 1 ayda 15 kilom gitti şükür hedef benim 60 daha 11 kg var 60 dan sonra 55 inşallah
[silindi] [silindi] Bizden umudu kesince tek basina diyete baslayan koca yurekli tuba’m gazan mubarek olsun askım 😁😘😘
Hemdem__ [silindi] Bende 3 haftadır diyetteyim başlangıç 63.900 idi şimdi 61.600 Hedefim 55 güzel olmuş bu post belki daha da motive olurum 💐☺️Daha önce diyetisyenle 12 kilo vermiştim
[silindi] Hemdem__ Motivenin kraliçesi geldi. Ama sizde beni edeceksiniz 🤣 terzi kendi söküğünü dikemez misali kendime faydam yok 🥲