[silindi] NatashaRomanoff İnşallah bu sefer devamı gelir.🩷 Aynaya bakamaz hale geldim. Kiloyu çok orantısız aldım 🥹
NatashaRomanoff [silindi] bendede aynı şu ara 57 kiloyum 165 boyum böyle söyleyince mükemmel bir fizik gibi anlaşılıyor belki bir iki kilo fazlaymış gibi ama göbek zaten başlı başına bela. Bacaklarım ince kalça ve altı birleşmeye başladı. Şaka bir yana hep diyorum başlasan diye ama daha sağlayamadım o motivasyonu ne yalan söylim. Sene başında kızı kreşe vericem o zaman kendime yüklenirim ama bu yaz geçecek 💕
[silindi] [silindi] afiyet olsunnn 🌸 ben de her sabah başlıyorum yulaflı yeşillikli kahvaltı ve akşam ciple sufleyle kapanış yapıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
semaselnaz Ben de kalori açığı oluşturuyorum 5 gündür. Yediğim herşeyi yazıyorum. 1000 kalorinin üstüne çıkmıyorum ve tek öğün akşam çok acıkırsam çorba ya da yoğurt ile bitiriyorum günü.
[silindi] semaselnaz Bende, iki ana öğün yapıyorum. Kahvaltı alışkanlığım pek yoktu. Doğumdan sonra alıştım diyebilirim. Şimdi ise eski günlere dönüş vakti. Akşam yatmadan bende yoğurt yiyorum. Ama, içerisine attıklarım var tabii.
[silindi] NatashaRomanoff Bende senin gibiyim. Bazen, kalça ve üst bacak aldı başını gitti 🥹 gel bu post her zaman burada. Ne zaman başlarsan devam ederiz 🩷
[silindi] NatashaRomanoff aa hemen hemen aynıyız 165 boy 58-59 kilo ben de. Şimdi şehir dışındayım dönünce bi bayrama kadar 2-3 hafta sıkıp 2-3 kilo verip yaza öyle girme planım var bakalım 🥲 bende kilo bir yere toplanmıyor komple şişip komple iniyorum o avantajım var
NatashaRomanoff [silindi] takibe alıyorum postu 👏🏻 tabak paylaşımları atılırsa birde mis gibi fikir olur 🙏🏻
Aaayyssee [silindi] çok güzel bir post,her gün yazabiliriz,bol bol eksiler olsun insaAllah 🌸 bende dün su diyetine başladım en azından ödemlerimi hızlıca atabilmek için iki günlük yapıp sonra dikkat etcem insaAllah dünden bugüne bir buçuk kilo gitmiş sabah tartıldım tabikii giden ödem ama yinede mutluyum 😍 hefedim kurban bayramina Kadar en azından beş altı kilo vermek şu anlık,bu sene içerisinde online diyetisyenle altı kilo verdim bir ayda ama maalesef geri aldım dikkat etmediğim için o zmandan kalan bı tak örnek tabak bırakayım 🥲 artık sağlıklı yaşamı hayat biçimi haline getirip geri almamak üzere kilo vermek ve doğum öncesi kiloma geri dönmek istiyorum insaAllah olur boyum 1.68 kilom güncel 68.2 🥲
[silindi] Aaayyssee Benimde hedefim bayram aslında. Bir kaç kilom gitse iyi olacak. Kot ya da Palazzo pantolon giyemiyorum. O kadar şiştim🥹 burada herkes birbirini motive etsin lütfenn 🪻🪻 her öğün atmaya çalışalım